Základní informace o spolupráci

Základní komunikační kanál je námi vyvinutá aplikace MyDentLab


Komunikace lékaře a technika

Jasné zadání ➕ evidovaná komunikace 🟰 fungující spolupráce ➕ přesná zubní náhrada


Zadání zakázky do Aplikace MyDentLab

 

Pokud ještě nemáte přístupové údaje do našeho účtu aplikace  MyDentLab, zavolejte naší recepční Lence na telefon 601 345 131 nebo pošlete vizitku vaší ordinace na email recepce@jslab.cz. Na váš email vám pošleme pozvánku nebo rovnou přístupové údaje. Následně se přihlašujte zde:

 

 

Pokud se vám přihlášení nedaří, volejte 601 345 131, pomůžeme vám.

 

Zadání zakázky do aplikace:

 

          Výběr "Digitální zakázka " nebo "Fyzická zakázka"

  •  Má vliv na termín a cenu zakázky.
  • Digitální zakázka -  informace pro CAD techniky, že si můžou stáhnout vaše digitální otisky.
  • Fyzická zakázka -  informace pro brněnského kurýra, že má otisky vyzvednout v ordinaci. Nemusíte nám telefonovat.

Mimobrněnským lékařům se volbou "Fyzická zakázka" automaticky otevře možnost objednat kurýra GLS přímo do ordinace.

 

         Výběr produktu:

  • Začněte psát kód nebo text.
  • Aplikace automaticky filtruje produkty.

 

         Termín:  

  •  „Termín“ u nás znamená nejpozdější možný den, kdy zakázku odesíláme k vám. 
  •  Není to tedy den, kdy máte objednaného pacienta.
  • Aplikace Vám automaticky nabídne nejrychlejší možný termín.
  • Termín můžete před uložením zakázky upravovat a tím přidat nebo odstranit příplatek za expresní zakázku.

 

        Automatické přidělování zakázek technikům i CAD technikům:

  • Během ukládání zakázky aplikace automaticky najde vhodného a dostupného technika i CAD technika a přiřadí je k vaší zakázce.  

 


Práce se zakázkou


 

       Komentáře:

  • Kdykoli můžete cokoli doplnit do komentáře v detailu zakázky.
  • Co je psané - to je dané. Proto preferujeme komunikaci pomocí komentářů.
  • Můžete vložit textové komentáře, fotografie, nákresy, náhledy nebo printscreeny z CAD softwaru nebo vašeho intraorálního skeneru.
  • Můžete vložit digitální otisky, pokud váš skener má uzavřený systém, nebo nemá vlastní cloudové úložiště.
  • Zubní technik i CAD technik díky notifikaci váš komentář nepřehlédne.
  • Máte přesnou informaci o čase, kdy si technik nebo CAD technik váš komentář přečetl.
  • Vše platí i opačně, všichni v laboratoři máme informaci, kdy si lékař komentáře techniků přečetl.
  • Všechny komentáře jsou evidované. Není možné je editovat.

 

        Aktivita:

  • Díky funkci „Aktivita“ máte dokonalý přehled co se s vaší zakázkou děje. Nikdo, ani admini, nemají možnost uvedená data zde jakkoli upravovat.
  • Pokud by se dělo se zakázkou cokoli nestandardního, tak to i díky této funkci odhalíme.

 


Individuální nastavení účtu lékaře

 

     Dotazník:

  • Pro úspěšnou spolupráci je velmi důležité znát přání a požadavky konkrétních lékařů. 
  • K tomu slouží "Dotazník". Vyplňte ho prosím.
  • Individuální preference lékaře budou mít na očích všichni zubní technici u všech zakázek tohoto lékaře.
  • Odpovědi v Dotazníku může lékař kdykoli měnit v nastavení svého účtu.

 

     Požadavky lékaře:

  • Ke každému lékaři můžeme doplnit další specifické požadavky, které nejsou uvedeny v dotazníku.
  • Všichni technici je vidí u každé zakázky.
  • Tyto preference můžou do aplikace zadat všichni zubní technici a admini na přání zubního lékaře.

   


Doprava zakázek



       Vyzvednutí „Fyzické zakázky“ nebo „Zakázky po zkoušce“  v brněnské ordinaci:

  • Zakázka, která je přesunuta do stavu „Vyzvednutí v ordinaci“ bude naším kurýrem automaticky vyzvednuta.

 

        Vyzvednutí „Fyzické zakázky“ nebo „Zakázky po zkoušce“  v mimobrněnské ordinaci:

  • Objednání svozu z ordinace je možné prostřednictvím naší aplikace při zadávání zakázky nebo přesunutím ze stavu „Zkouška v ordinaci“ do stavu „Vyzvednutí v ordinaci“ a vybráním termínu pro návštěvu kurýra GLS.
  • Po uložení zakázky nebo přesunutím stavu zakázky, můžete sledovat stav vyzvednutí vašeho balíčku.

 

         Doručení do brněnských ordinací:

  • Termín pro vás znamená den, ve kterém vám náš řidič Pavel Mudrák doveze zubní náhradu.
  • Každá brněnská ordinace má svoje pevné časové okno, které závisí na poloze ordinace v Brně.
  • Toto časové okno není možné jakkoli upravovat.
  • Na svůj určený čas se však můžete plně spolehnout.
  • Ale i v Brně máme občas na silnicích zácpy - objednávejte tedy vaše pacienty nejdříve 30 minut po konci vašeho časového okna nebo otiskování 60 minut před začátkem časového okna.

 

        Doručení do mimobrněnských ordinací:

  • Naše balíčky doručuje společnost Chytrá distribuce.
  • Téměř do všech ordinací v ČR a na Slovensku dorazí kurýr druhý den po vašem zadaném termínu v aplikaci. Určitě si to však předem ověřte na několika prvních zakázkách.
  • Zjistěte také od kurýra jeho časové okno. Domluvte se s ním, kde má nechávat balíčky v době vaší nepřítomnosti.

 

        Doručení do mimobrněnských ordinací v prosinci:

  • Nechávejte si rezervu 2 nebo raději 3 dny.
  • V JS Lab jsme vždy spolehliví.  Poštovní firmy jsou však před vánočními svátky přetížené, proto se na jejich standardní časy a dny doručení raději nespoléhejte.
  • Předejdete tak zbytečným stresům před vánočími svátky.

 


Ostatní informace

 

      Fakturace:

  • Faktury odchází plně automaticky každý 1. den v měsíci.
  • Aplikace fakturuje pouze zubní náhrady a komponenty k implantátům, které zadáte vy, nebo doplní podle potřeby zubní technik nebo CAD technik.
  • Všechny částky počítá automaticky aplikace MyDentLab. Vše můžete kdykoli v aplikaci kontrolovat.
  • Zubní náhrady vám budou vždy chodit včas, prosíme i vás o včasnou úhradu našich faktur.
  • Pokud zapomenete fakturu včas uhradit, nebo zadáte špatně variabilní symbol, Aplikace vám automaticky bude posílat upomínky.
  • Vše ohledně fakturace řešte s Bohumírou Novákovou na telefonu +420 602 226 495, nebo prostřednictvím e-mailu novakova@jslab.cz

 

      Hodnocení zakázek:

  • Moc vás prosíme o hodnocení naší práce/zubních náhrad, pomocí zeleného nebo červeného smajlíka ve tvaru zubu.
  • Použijte /např. jednou týdně/, menu "Hodnocení", nebo jakoukoli vaši dokončenou zakázku ohodnoťte v menu "Zakázky".
  • Vaše hodnocení aplikace eviduje a výsledek ukazuje u každé zakázky. Zubní technik má tak přesnou informaci s jakým parametrem zubních náhrad a jak často nejste spokojeni a na který parametr se musí soustředit.
  • Vidíme kolik zakázek hodnotíte. Pokud hodnotíte jen občas, tak víme, že vaše čísla nejsou relevantní a nemůžeme se podle nich řídit.

 

       Reklamace:

  • V papírovém ceníku najdete náš reklamační řád.
  • Je jednoduchý a stručný. Pokud zakázku přijmeme a nenapíšeme do komentáře v detailu pacienta „Bez záruky“, tak všechny reklamace řešíme ihned, bez diskuse a zdarma.
  • Jakmile procento reklamací u některé ordinace překročí 1%, začneme situaci intenzivně řešit. Pokud se nám situaci nepovede společně vyřešit, domluvíme se na ukončení spolupráce.

 

 

Jiří Sedláček
CEO JS Lab
sedlacek@jslab.cz