Základní informace o spolupráci

Základní komunikační kanál je námi vyvíjená aplikace MyDentLab


Získání přístupových údajů

 

Pokud ještě nemáte přístup do aplikace MyDentLab, kontaktujte naši recepční Lenku Rajchmanovou:

Stačí zaslat vizitku vaší ordinace, a obratem vám zašleme pozvánku nebo rovnou přístupové údaje.
Přihlašovat se můžete zde

Pokud se vám nedaří přihlásit, zavolejte nám na číslo 601 345 131 – rádi vám pomůžeme.


Zadání zakázky do Aplikace MyDentLab

 

1. Výběr typu zakázky: "Digitální zakázka" nebo "Fyzická zakázka"

Digitální zakázka:

  • Informace pro CAD techniky, že si mohou stáhnout vaše digitální otisky.

Fyzická zakázka:

  • Informace pro brněnského kurýra k vyzvednutí otisků v ordinaci – není třeba volat.
  • Pro mimobrněnské lékaře: Automaticky se zobrazí možnost objednat kurýra GLS přímo do ordinace.

💡 Volba typu zakázky má vliv na termín a cenu.

 

2. Výběr produktu

  • Začněte psát kód nebo název produktu – aplikace automaticky filtruje nabídku.

 

3. Termín zakázky

  • Termín znamená nejpozdější den, kdy zakázku odesíláme k vám, ne den objednání pacienta.
  • Aplikace automaticky nabídne nejrychlejší možný termín.
  • Termín můžete upravit před uložením zakázky a tím ovlivnit případný příplatek za expresní zakázku.

 

4. Automatické přidělování zakázek technikům

  • Při ukládání zakázky aplikace automaticky vybere vhodného a dostupného technika i CAD technika.  Můžete je ihned kontaktovat, pokud potřebujete něco urgentně řešit.

Práce se zakázkou

 

1. Vkládání komentářů

Kdykoli můžete do komentářů v detailu zakázky doplnit jakékoli informace.
Preferujeme komunikaci přes komentáře: Co je psané, to je dané.

Můžete vložit:

  • Textové komentáře
  • Fotografie, nákresy, náhledy nebo printscreeny z CAD softwaru či intraorálního skeneru
  • Digitální otisky (i pokud váš skener má uzavřený systém nebo nemá vlastní cloudové úložiště)

 

2. Oznámení a potvrzení přijetí komentářů

  • Zubní technik i CAD technik obdrží notifikaci při přidání komentáře, takže nic nepřehlédnou.
  • Máte přesnou informaci o čase, kdy si technik nebo CAD technik váš komentář přečetl.
  • Platí to i opačně: Všichni v laboratoři vidí, kdy si lékař přečetl komentáře techniků.

Dotazník lékaře

 

1. Význam dotazníku

  • Pro úspěšnou spolupráci je zásadní znát přání a požadavky konkrétních lékařů.
  • K tomu slouží „Dotazník“ – prosíme, vyplňte ho.
  • Individuální preference lékaře budou viditelné pro všechny zubní techniky u každé zakázky tohoto lékaře.

 

2. Možnost úprav odpovědí

  • Lékař může odpovědi v dotazníku kdykoli měnit v nastavení svého účtu.
  • Ke každému lékaři můžeme navíc doplnit další specifické požadavky, které nejsou uvedené v dotazníku.
  • I tyto požadavky vidí všichni technici u každé zakázky.

Doprava zakázek


1. Vyzvednutí „Fyzické zakázky“ nebo „Zakázky po zkoušce“ v brněnské ordinaci

  • Zakázka, která je přesunuta do stavu „Vyzvednutí v ordinaci“, bude automaticky vyzvednuta naším kurýrem.

 

2. Vyzvednutí „Fyzické zakázky“ nebo „Zakázky po zkoušce“ v mimobrněnské ordinaci

Objednání svozu je možné:

  • Přímo v aplikaci při zadávání zakázky.
  • Přesunutím zakázky ze stavu „Zkouška v ordinaci“ do „Vyzvednutí v ordinaci“ s volbou termínu pro kurýra GLS.

Po uložení zakázky můžete sledovat stav vyzvednutí vašeho balíčku.

 

3. Doručení do brněnských ordinací

  • Termín znamená den, kdy vám náš řidič Pavel Mudrák doručí zubní náhradu.
  • Každá brněnská ordinace má pevné časové okno doručení podle své polohy v Brně.
  • Časové okno nelze měnit, ale můžete se na něj spolehnout.

Doporučení:

  • Objednávejte pacienty nejdříve 30 minut po konci časového okna.
  • Otiskování plánujte nejpozději 60 minut před začátkem časového okna.

Poznámka: I v Brně mohou být dopravní zácpy, prosíme o pochopení.

 

4. Doručení do mimobrněnských ordinací

  • Doručení zajišťuje společnost Chytrá distribuce.
  • Většina zakázek dorazí do ordinací v ČR a na Slovensku následující den po termínu uvedeném v aplikaci.

Doporučení: Ověřte si doručení na několika prvních zakázkách.

Tip:

  • Zjistěte si časové okno doručení od kurýra.
  • Domluvte se, kde má kurýr balíčky nechat v případě vaší nepřítomnosti.

 

5. Doručení do mimobrněnských ordinací v prosinci

Doporučujeme rezervu:

  • 2 nebo raději 3 dny navíc kvůli přetížení dopravců před Vánoci.

JS Lab jsme vždy spolehliví, ale poštovní služby mohou mít zpoždění.

Tip: Nespoléhejte se na standardní časy doručení a předejdete tak zbytečnému stresu.


Fakturace

 

1. Automatické vystavování faktur

Faktury se vystavují automaticky každý 1. den v měsíci.
Aplikace MyDentLab fakturuje pouze:

  • Zubní náhrady
  • Komponenty k implantátům

Fakturovány jsou položky, které zadáte vy, nebo které doplní zubní technik či CAD technik podle potřeby.

 

2. Kontrola a úhrada faktur

  • Všechny částky vypočítává automaticky aplikace MyDentLab.
  • Všechny faktury můžete kdykoli zkontrolovat přímo v aplikaci.
  • Zubní náhrady doručujeme vždy včas, proto vás prosíme o včasné úhrady faktur.

 

3. Upomínky a řešení problémů s platbou

  • Pokud zapomenete fakturu uhradit nebo zadáte špatně variabilní symbol, aplikace vám automaticky zašle upomínku.
  • Dotazy ohledně fakturace: Kontaktujte nás na e-mailu: 
  • 📧 kancelar@jslab.cz

Hodnocení

 

1. Jak hodnotit zakázky

  • Prosíme o hodnocení naší práce pomocí zeleného nebo červeného smajlíka ve tvaru zubu.
  • Použijte menu „Hodnocení“ nebo ohodnoťte dokončenou zakázku v menu „Zakázky“.

 

2. Význam hodnocení

  • Vaše hodnocení aplikace eviduje a zobrazuje výsledek u každé zakázky.
  • Zubní technik tak přesně ví, s čím nejste spokojeni a na co se má zaměřit.
  • Pokud hodnotíte jen občas, víme, že čísla nejsou relevantní a nemůžeme se podle nich řídit.