Základní informace o spolupráci

Vážíme si, že s námi chcete spolupracovat


Uděláme maximum abyste byli nadšení ze spolupráce s námi.

Základní komunikační kanál je námi vyvinutá aplikace MyDentLab. 


Komunikace lékaře a technika

Jasné zadání ➕ evidovaná komunikace 🟰 fungující spolupráce ➕ přesná zubní náhrada


Zadání zakázky do Aplikace MyDentLab

 

Na email jsme vám poslali pozvánku do naší aplikace MyDentLab. Potvrďte prosím odkaz vytvořte si vlastní heslo. Následně se vaším emailem a heslem přihlašujte zde:

 

 

Pokud se vám přihlášení nedaří, volejte 777 553 226, pomůžeme vám.

 

Zadání zakázky do aplikace:

 

          Výběr "Digitální zakázka " nebo "Fyzická zakázka"

  •  Má vliv na termín a cenu zakázky.
  • Digitální zakázka -  informace pro CAD techniky, že si můžou stáhnout vaše digitální otisky.
  • Fyzická zakázka -  informace pro brněnského kurýra, že má otisky vyzvednout v ordinaci. Nemusíte nám telefonovat.

Mimobrněnským lékařům se volbou "Fyzická zakázka" automaticky objeví možnost objednat kurýra GLS přímo do ordinace.

 

         Výběr produktu:

  • Začněte psát kód nebo text.
  • Aplikace automaticky filtruje produkty.

 

         Termín:  

  •  „Termín“ u nás znamená nejpozdější možný den, kdy zakázku odesíláme k vám. 
  •  Není to tedy den, kdy máte objednaného pacienta /kromě některých brněnských ordinací/.
  • Aplikace Vám automaticky nabídne nejrychlejší možný termín vámi vybraného produktu.
  • Termín můžete před uložením zakázky upravovat a tím přidat nebo odstranit příplatek za expresní zakázku.

 

        Automatické přidělování zakázek technikům i CAD technikům:

  • Během ukládání zakázky aplikace ve zlomku vteřiny najde automaticky vhodného a dostupného technika i CAD technika a přiřadí je k vaší zakázce.  
  • Neztrácíme tím čas a ihned na vaší zakázce můžeme začít pracovat, pokud se jedná o digitální expresní zakázku.

 


Práce se zakázkou


 

       Komentáře:

  • Kdykoli a kdekoli, ve dne i v noci, na PC i v mobilu, můžete cokoli doplnit do komentáře v detailu zakázky.
  • Co je psané - to je dané.  Proto preferujeme komunikaci pomocí komentářů.
  • V případě jakýchkoli nejasností nebo komplikaci, kterým se občas v naší práci nedá vyhnout, tak technik nebo vedení laboratoře jako první otevíráme detail zakázky. Máme tak přesné informace o zakázce a můžeme tak najít příčinu komplikací.
  •  Můžete vložit textové komentáře, fotografie, nákresy, náhledy nebo printscreeny z CAD softwaru nebo vašeho intraorálního skeneru.
  • Můžete vložit digitální otisky, pokud váš skener má uzavřený systém, nebo nemá vlastní cloudové úložiště.
  • Zubní technik i CAD technik díky notifikaci váš komentář nepřehlédne.
  • Máte přesnou informaci o čase, kdy si technik nebo CAD technik váš komentář přečetl.
  • Vše platí i opačně, všichni v laboratoři máme informaci, kdy si lékař komentáře techniků přečetl.
  • Všechny komentáře jsou evidované. Není možné je editovat.

 

        Aktivita:

  • Díky funkci „Aktivita“ máte dokonalý přehled co se s vaší zakázkou děje. Nikdo, ani admini,  tuto funkci nemají možnost jakkoli manipulovat.
  • Pokud by se dělo se zakázkou cokoli nestandardního, tak to i díky této funkci odhalíme.

 


Individuální nastavení účtu lékaře

 

     Dotazník:

  • Pro úspěšnou spolupráci je velmi důležité znát přání a požadavky konkrétních lékařů.
  • Proto na každého lékaře v aplikaci vyskakuje Dotazník.
  • Vyplňte ho prosím.
  • Individuální preference lékaře budou mít na očích všichni zubní technici u všech zakázek tohoto lékaře.
  • Preference může lékař kdykoli měnit v nastavení svého účtu.

 

     Požadavky lékaře:

  • Ke každému lékaři můžeme doplnit další specifické požadavky, které nejsou uvedeny v dotazníku.
  • Všichni technici je vidí u každé zakázky.
  • Tyto preference můžou do aplikace zadat všichni zubní technici a admini na přání zubního lékaře.

   


Doprava zakázek



       Vyzvednutí „Fyzické zakázky“ nebo „Zakázky po zkoušce“  v brněnské ordinaci:

  • Zakázka, která je přesunuta do stavu „Vyzvednutí v ordinaci“ bude naším kurýrem automaticky vyzvednuta.

 

        Vyzvednutí „Fyzické zakázky“ nebo „Zakázky po zkoušce“  v mimobrněnské ordinaci:

  • Objednání svozu z ordinace je možné prostřednictvím naší aplikace při zadávání zakázky nebo přesunutím ze stavu „Zkouška v ordinaci“ do stavu „Vyzvednutí v ordinaci“ a vybráním termínu pro návštěvu kurýra GLS.
  • Po uložení zakázky nebo přesunutím stavu zakázky, můžete sledovat stav vyzvednutí vašeho balíčku.

 

         Doručení do brněnských ordinací:

  • Termín pro vás znamená den, ve kterém vám náš řidič Pavel Mudrák doveze zubní náhradu.
  • Každá brněnská ordinace má svoje pevné časové okno, které závisí na poloze ordinace v Brně.
  • Toto časové okno není možné jakkoli upravovat.
  • Na svůj určený čas se však můžete plně spolehnout.
  • Ale i v Brně máme občas na silnicích zácpy - objednávejte tedy vaše pacienty nejdříve 30 minut po konci vašeho časového okna nebo otiskování 60 minut před začátkem časového okna.

 

        Doručení do mimobrněnských ordinací:

  • Naše balíčky doručuje společnost Chytrá distribuce.
  • Téměř do všech ordinací v ČR a na Slovensku dorazí kurýr druhý den po vašem zadaném termínu v aplikaci. Určitě si to však předem ověřte na několika prvních zakázkách.
  • Zjistěte také od kurýra jeho časové okno. Domluvte se s ním, kde má nechávat balíčky v době vaší nepřítomnosti.

 

        Doručení do mimobrněnských ordinací v prosinci:

  • Nechávejte si rezervu 2 nebo raději 3 dny.
  • V JS Lab jsme vždy spolehliví.  Poštovní firmy jsou však před vánočními svátky přetížené, proto se na jejich standardní časy a dny doručení raději nespoléhejte.
  • Předejdete tak zbytečným stresům před vánočími svátky.

 


Ostatní informace

 

      Fakturace:

  • Faktury odchází plně automaticky každý 1. den v měsíci.
  • Aplikace fakturuje pouze zubní náhrady a komponenty k implantátům, které zadáte vy, nebo doplní podle potřeby zubní technik nebo CAD technik.
  • Všechny částky počítá automaticky aplikace MyDentLab. Vše můžete kdykoli v aplikaci kontrolovat.
  • Zubní náhrady vám budou vždy chodit včas, prosíme i vás o včasnou úhradu našich faktur.
  • Pokud zapomenete fakturu včas uhradit, nebo zadáte špatně variabilní symbol, Aplikace vám automaticky bude posílat upomínky.
  • Vše ohledně fakturace řešte s Bohumírou Novákovou na telefonu +420 602 226 495, nebo prostřednictvím e-mailu novakova@jslab.cz

 

      Hodnocení zakázek:

  • Moc vás prosíme o hodnocení naší práce/zubních náhrad, pomocí zeleného nebo červeného smajlíka ve tvaru zubu.
  • Použijte /např. jednou týdně/, menu "Hodnocení", nebo jakoukoli vaši dokončenou zakázku ohodnoťte v menu "Zakázky".
  • Vaše hodnocení aplikace eviduje a výsledek ukazuje u každé zakázky. Zubní technik má tak přesnou informaci s jakým parametrem zubních náhrad a jak často nejste spokojeni a na který parametr se musí soustředit.
  • Vidíme kolik zakázek hodnotíte. Pokud hodnotíte jen občas, tak víme, že vaše čísla nejsou relevantní a nemůžeme se podle nich řídit.

 

       Reklamace:

  • V papírovém ceníku najdete náš reklamační řád.
  • Je jednoduchý a stručný. Pokud zakázku přijmeme a nenapíšeme do komentáře v detailu pacienta „Bez záruky“, tak všechny reklamace řešíme ihned, bez diskuse a zdarma.
  • Jakmile procento reklamací u některé ordinace překročí 1%, začneme situaci intenzivně řešit. Pokud se nám situaci nepovede společně vyřešit, domluvíme se na ukončení spolupráce.

 

 

 

Jiří Sedláček
CEO JS Lab
777 553 226
sedlacek@jslab.cz