Základní informace o spolupráci

Organizační změny ve výrobě – červenec, srpen 2025

 

Začátkem července proběhla rekonstrukce spodní sádrovny. Zároveň jsme zrušili horní sádrovnu a  na jejím místě vznikne v srpnu nová recepce. 

 

V rámci techto změn také: 

  • ukončujeme provoz licího přístroje a vypalovací pece, které jsme poslední dva roky využívali pouze pro výrobu CoCr a PEEK inlayí,
  • kořenové nástavby z materiálu PEEK zcela vyřazujeme z nabídky,
  • CoCr nástavby budeme nadále zhotovovat výhradně digitálně.

 

Děkujeme za pochopení a přejeme krásné prázdniny 🌝

 


Základní komunikační kanál je námi vyvíjená aplikace MyDentLab


Získání přístupových údajů

 

Pokud ještě nemáte přístup do aplikace MyDentLab, kontaktujte naši recepční Lenku Rajchmanovou:

Stačí zaslat vizitku vaší ordinace, a obratem vám zašleme pozvánku do aplikace.
Přihlašovat se můžete zde

Pokud se vám nedaří přihlásit, zavolejte nám na číslo 601 345 131 – rádi vám pomůžeme.


Zadání zakázky do Aplikace MyDentLab

 

1. Výběr produktu
Začněte psát název nebo kód – aplikace automaticky filtruje nabídku podle zadaného textu.

2. Zadání zakázky
Termín označuje nejpozdější den, kdy zakázku odesíláme do vaší ordinace (nejde o termín pacienta).
Aplikace nabídne nejbližší možný termín automaticky.
Před uložením zakázky můžete termín upravit – tím ovlivníte případný expresní příplatek.

3. Automatické přidělování techniků
Při uložení zakázky aplikace automaticky vybere dostupného technika i CAD technika.
Oba můžete ihned kontaktovat, pokud potřebujete něco řešit urgentně.


Práce se zakázkou

 

1. Vkládání komentářů

Do komentářů v detailu zakázky můžete kdykoli doplnit jakékoli informace.
💬 Preferujeme komunikaci přes komentáře – co je psané, to je dané.


Můžete vložit:

  • textové zprávy,
  • fotografie, nákresy, náhledy nebo printscreeny z CAD softwaru či intraorálního skeneru,
  • digitální otisky (i ze skenerů s uzavřeným systémem nebo bez cloudového úložiště).

 

2. Oznámení a potvrzení přijetí komentářů

  • Technici i CAD technici obdrží notifikaci hned, jak přidáte komentář.
  • V aplikaci přesně vidíte, kdy si technik nebo CAD technik váš komentář přečetl.
  • Stejně tak technici vidí, kdy jste si přečetli komentář od nich.

Dotazník lékaře a preference lékaře

 

1. Význam dotazníku

  • Pro úspěšnou spolupráci je zásadní znát přání a požadavky každého lékaře.
  • Vaše individuální preference budou viditelné všem technikům i vám u každé vaší zakázky.
  • Odpovědi v dotazníku můžete kdykoli upravit v nastavení svého účtu.
  • Ke každému lékaři lze doplnit i další specifické požadavky mimo dotazník – ty se zobrazují technikům i lékařům v části "Preference lékaře"
  • Pokud chcete vložit informace do boxu "Preference lékaře" napište je technikům do komentáře s prosbou o vložení.

Doprava zakázek

 

Vyzvednutí zakázky v brněnské ordinaci
Zakázka, která je ve stavu „Vyzvednout v ordinaci“, bude automaticky vyzvednuta naším kurýrem. Není potřeba telefonovat do laboratoře že máte zakázku.

Vyzvednutí zakázky v mimobrněnské ordinaci
Svoz je možné objednat:

  • při zadání zakázky tlačítkem „Vyzvednout otisky v ordinaci“
  • pomocí tlačítek „Vybrat datum vyzvednutí“, „Doupravit“ nebo „Reklamovat“ v detailu pacienta.

Po kliknutí se otevře kalendář, ve kterém vyberete přesné datum vyzvednutí. Pokud jste už na tento den objednali kurýra v jiné zakázce, aplikace vás na to upozorní a den označí.

 

Doručení do brněnských ordinací
Termín v aplikaci znamená den, kdy vám náš řidič Pavel Mudrák doručí zubní náhradu. Každá ordinace má nastavené pevné časové okno podle své polohy v Brně. Časové okno nelze měnit.

 

Doporučení:

  • objednávejte pacienty nejdříve 30 minut po konci časového okna
  • otiskujte nejpozději 60 minut před jeho začátkem
  • Poznámka: I v Brně může dojít ke zdržení kvůli dopravě.

 

Doručení do mimobrněnských ordinací
V ČR doručuje společnost "Moje chytrá distribuce", na Slovensku společnost "Kurýr na Slovensko". Většina zakázek dorazí do ordinací následující den po termínu uvedeném v aplikaci.

 

Doporučení:

  • ověřte si doručení na několika prvních zakázkách
  • zjistěte si časové okno přímo od kurýra
  • domluvte se, kam má kurýr balíček uložit v případě vaší nepřítomnosti

 

Doručování v prosinci
V prosinci doporučujeme rezervu 2–3 dny navíc kvůli přetížení dopravců.
V JS Lab jsme spolehliví, ale dopravci mohou mít zpoždění.
Tip: Nespoléhejte se na běžné časy doručení – předejdete stresu.


Fakturace

 

Automatické vystavování faktur

Faktury se vystavují automaticky vždy 1. den v měsíci.
Fakturujeme pouze:

  • zubní náhrady
  • komponenty k implantátům

Fakturovány jsou pouze položky, které zadáte vy, nebo které doplní technik podle potřeby.

 

Kontrola a úhrada faktur

  • Všechny částky vypočítává aplikace automaticky.
  • Faktury můžete kdykoli zkontrolovat přímo v aplikaci.
  • Zubní náhrady doručujeme vždy včas – prosíme o stejně včasnou úhradu faktur.

 

Upomínky a řešení platebních problémů
Pokud zapomenete fakturu uhradit nebo uvedete špatný variabilní symbol, aplikace vám automaticky pošle upomínku.

Dotazy k fakturaci:
📧 kancelar@jslab.cz


Hodnocení

 

Jak hodnotit zakázky

  • Prosíme o zpětnou vazbu pomocí zeleného nebo červeného zubu v detailu pacienta po dokončení zakázky.

 

Proč je hodnocení důležité

  • Vaše hodnocení se ukládá a přesná statistika vašich hodnocení se zobrazuje u každé vaší další zakázky.
  • Každý technik vidí vaši statistiku a může podle ní upravit svoji práci. 
  • Pokud hodnotíte jen výjimečně, výsledek není vypovídající – proto vás prosíme o pravidelné hodnocení.

 

Příklad, jak konkrétně technik reaguje na statistiku lékaře v detailu zakázky. 

  1. Ve vaší statistice je statisticky nejhorší parametr "Výška do skusu - vysoká". Funkce hodnocení ukazuje, že 12% vašich zakázek je vysokých do skusu.
  2. Technik na základě této statistiky korunku udělá volnější do skusu.
  3. Váš preferovaný technik, nebo technik, který s vámi spolupracuje pravidelně, si pamatuje jak moc vaše práce do skusu uvolňuje.
  4. Pokud se statistika v tomto ohledu stále nelepší, tak technik hledá další řešení ve spolupráci s vámi. 

 

 


Parametry


Občas se stane, že náhrady, které lékař nasazoval bez problémů, najednou nesedí. Proto jsme do aplikace přidali funkci „Parametry“.

Pokud 3× za sebou ohodnotíte určitý parametr fixní náhrady negativně, aplikace vás automaticky vyzve k  úpravě nastavení parametrů exocadu. Možnost změny parametrů ale máte kdykoli – nejen po třetím negativním hodnocení.

Lékař si ve svém profilu může zvolit jednu z variant:

  • Těsnější o 5 mikronů
  • Standardní
  • Volnější o 5 mikronů
  • Volnější o 10 mikronů
  • Volnější o 15 mikronů

Toto nastavení je viditelné v detailu zakázky v boxu „Základní informace“ pro technika i lékaře. Technik pak přizpůsobí návrh zubní náhrady v Exocadu tomuto nastavení. Aplikace následně přesně vyhodnocuje hodnocení zakázek i s ohledem na tato nastavení.

Poznámka: S úpravou parametrů zacházejte opatrně a neměňte je příliš často.