K odběru tipů prostřednictvím e-mailového seriálu se můžete přihlásit dole na stránce.
V prvním článku se dozvíte co je komplexní produkt zubní laboratoře.
Je to naprostý základ, protože jenom firmy, které se věnují všem vrstvám svého produktu, jsou úspěšné.
Vyplatí se být solidární s lékaři a dotovat cenu i-kódů?
Představím vám, jak to řešíme JS Lab a podělím se o čísla i-kodů 80001 a 80002 za poslední 4 roky.
Proč jsou digitální zakázky pro laboratoř ziskový produkt? Jak přijímat a zpracovávat digitální data?
Kromě odpovědí vám ukážu, jak s digitálními zakázkami pracujeme v JS Lab.
Konkrétní návod, jak kalkulovat ceny. A možná překvapivý důkaz, proč technologie nemají na kalkulace žádný vliv.
Navíc dostanete přístup k powerpointové prezentaci "Ekonomika zubní laboratoře" pro studenty SZŠ a VOŠ.
Kalkulačka zubních náhrad je nástroj, který majitelům laboratoří pomáhá kalkulovat produkty a zubním technikům - zaměstnancům pomůže spočítat jejich mzdu.
V e-mailu dostanete návod k použití včetně podrobnějších principů kalkulace zubních náhrad.
Ukážeme hned 3 možnosti a s nimi jejich výhody a nevýhody.
Která varianta je nejlevnější a která nejdražší?
Rychlé zhotovení kvalitní zubní náhrady bude čím dál důležitější. Cena je a vždy bude až na třetím místě.
Představíme naši novou službu “Expresní zakázky” i s ochutnávkou know-how.
Návod zdarma, který pomůže všem, bez ohledu na vybraný systém. A bez registrační pokladny!
K evidenci EET potřebujete autentizační údaje. Poradíme, jak je získat během pár minut.
Zirkonem to nekončí. Nabídněte volnou kapacitu vaší frézy zubním laboratořím.
V článku se budeme věnovat i cenám materiálů a nástrojů.
Jak zvýšit počet zákazníků, když je v okolí omezený počet zubních lékařů? Jak spolupracovat se vzdálenou ordinací?
Lékaři obvykle nejsou ochotní čekat ve frontě na přeplněné pobočce České pošty. Máme několik řešení a podělíme se o ně.
Máte špatně otištěný detail na modelu? Asi víte, jak těžce se to vysvětluje po telefonu.
Přitom řešení je jednoduché a zabere 10 vteřin. Ukážeme si ho v článku.
Co když je kapacita vaší laboratoře na nejbližších 5 dní zaplněná?
Ukážeme si, jak několika kliknutím zařídíte, aby si lékaři nemohli objednávat obsazené termíny. Nebo mohli, ale s automaticky naúčtovaným příplatkem.
Ukážeme vám výsledek dotazníku, který vyplnilo více než 70 zubních lékařů.
Výsledky jsou poměrně překvapivé a pro majitele zubních laboratoří poučné.
Jaké komunikační a reklamní kanály fungují nejlépe?
Máme přesná data, protože spolupracujeme s několika profesionály v oborech copywriting, SEO, grafika a IT.
Jak ušetřit na daních.
Pokud vám nepřišla potvrzovací zpráva, zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam).
Není tam? Nebo jste zprávu omylem smazali? Napište mi na sedlacek@jslab.cz