Zde si můžete novou verzi vyzkoušet ze všech pohledů:
Přepínání profilů
Mezi jednotlivými profily se můžete přepínat v pravém horním rohu, v černé liště.
Vyzkoušejte si práci s aplikací naplno – můžete vytvářet a přesouvat zakázky, měnit barevné nastavení aplikace 🎨, psát komentáře, nastavovat ceník i uživatele, pracovat se skladem 📦 a mnoho dalšího.
Jednoduše téměř vše, co aplikace umí.
Vytvoření zakázky zůstalo jednoduché - přidali jsme několik vylepšení 💪
Nová tlačítka "Vybrat datum vyzvednutí" a "Doupravit"
Lékaři ve stavu Zkouška v ordinaci najdou tlačítko "Vybrat datum vyzvednutí" a v dokončené zakázce tlačítko "Doupravit". Po měsíci od dokončení zakázky se tlačítko doupravit automaticky změní na "Reklamovat". Kliknutím na tyto tlačítka se zakázka přesune do stavu "Vyzvednout v ordinaci". Lékařům, kteří mají nastavené Zaslat.cz, se kliknutím na toto tlačítko otevře výběr data, kdy má kurýr poštovní společnosti vyzvednout balíček v ordinaci.
Nově má laboratoř propojením aplikace Zaslat.cz možnost nastavit individuálně každému lékaři jednu z variant: PPL, DPD, GLS a GLS SK
Vylepšená funkce "Hodnocení"
Tuto funkci jsme opravdu vymazlili 💪. Hodnotíme jenom položky, u kterých to dává smysl, tedy pouze fixní nebo snímatelné náhrady. V detailu zakázky bude vždy vypíchnutá pouze ta nejdůležitější informace - výsledek hodnocení, tak aby technik měl ihned na očích na co se má soustředit. Máme rozdílné parametry hodnocení na fixní nebo snímatelné náhrady ✅.
Možnost úpravy ceny v detailu zakázky
Přímo v zakázce můžete upravit cenu, přidat slevu nebo příplatek.
Nový box "Preference lékaře"
Zde budou uvedeny specifické požadavky/preference lékaře pro všechny techniky. Box bude viditelný i pro lékaře, který tak bude mít na očích svoje preference a v případě potřeby dá technikům v laboratoři pokyn k upravení jeho preferencí. Lékař je sám nemá možnost nastavovat.
Parametry Exocadu
Občas se stane, že práce, které lékař rok nasazoval bez problémů, najednou nesedí. Proto jsme vytvořili funkci "Parametry Exocadu". Pokud 3x po sobě lékař ohodnotí některý parametr fixní náhrady ve funkci "Hodnocení" negativně, systém ho vyzve k úpravě parametrů exocadu. Možnost upravit parametry bude mít lékař vždy, nejenom po trojnásobném negativním hodnocení. S touto funkcí je však potřeba pracovat opatrně. Je na každé zubní laboratoři, jak bude svoje lékaře o této možnosti informovat a jak bude s touto funkcí pracovat.
Přehled zakázek
V seznamu zakázek najdete jméno pacienta, termín, stav zakázky, jména obou techniků a jejich telefonní čísla, informaci o nepřečteném komentáři a výzvu k hodnocení. Při zobrazení seznamu na mobilu lékaři techniky rovnou můžou vytočit📲 - myšleno jejich telefonní čísla 😁😁😀
Mobilní zobrazení
Velký důraz jsme kladli na mobilní zobrazení - jeho přehlednost a jednoduchost. Všem doporučujeme aplikaci nastavit na plochu svého mobilu. POZOR - není to klasická aplikace, kterou najdete na App Store nebo na Google. Musíte si otevřít přihlašovací stránku aplikace a podle varianty vašeho telefonu najít funkci "Uložit na plochu". Aplikace MyDentLab se na mobilu chová jako klasická mobilní aplikace.
Máme 6 cenových plánů podle počtu uživatelů v zubní laboratoři.
Zubní lékaři mají přístup zdarma, jejich počet je neomezen a nastavuje jim přístup jejich laboratoř.
Cenové plány:
1 technik | €30 / měsíčně |
2 - 3 technici | €60 / měsíčně |
4 - 7 techniků | €120 / měsíčně |
8 - 12 techniků | €200 / měsíčně |
12 - 20 techniků | €300 / měsíčně |
Neomezený počet techniků | €400 / měsíčně |
Vytvoření zakázky zůstalo jednoduché - přidali jsme několik vylepšení 💪
Nová tlačítka "Vybrat datum vyzvednutí" a "Doupravit"
Lékaři ve stavu Zkouška v ordinaci najdou tlačítko "Vybrat datum vyzvednutí" a v dokončené zakázce tlačítko "Doupravit". Po měsíci od dokončení zakázky se tlačítko doupravit automaticky změní na "Reklamovat". Kliknutím na tyto tlačítka se zakázka přesune do stavu "Vyzvednout v ordinaci". Lékařům, kteří mají nastavené Zaslat.cz, se kliknutím na toto tlačítko otevře výběr data, kdy má kurýr poštovní společnosti vyzvednout balíček v ordinaci.
Nově má laboratoř propojením aplikace Zaslat.cz možnost nastavit individuálně každému lékaři jednu z variant: PPL, DPD, GLS a GLS SK
Vylepšená funkce "Hodnocení"
Tuto funkci jsme opravdu vymazlili 💪. Hodnotíme jenom položky, u kterých to dává smysl, tedy pouze fixní nebo snímatelné náhrady. V detailu zakázky bude vždy vypíchnutá pouze ta nejdůležitější informace - výsledek hodnocení, tak aby technik měl ihned na očích na co se má soustředit. Máme rozdílné parametry hodnocení na fixní nebo snímatelné náhrady ✅.
Možnost úpravy ceny v detailu zakázky
Přímo v zakázce můžete upravit cenu, přidat slevu nebo příplatek.
Nový box "Preference lékaře"
Zde budou uvedeny specifické požadavky/preference lékaře pro všechny techniky. Box bude viditelný i pro lékaře, který tak bude mít na očích svoje preference a v případě potřeby dá technikům v laboratoři pokyn k upravení jeho preferencí. Lékař je sám nemá možnost nastavovat.
Parametry Exocadu
Občas se stane, že práce, které lékař rok nasazoval bez problémů, najednou nesedí. Proto jsme vytvořili funkci "Parametry Exocadu". Pokud 3x po sobě lékař ohodnotí některý parametr fixní náhrady ve funkci "Hodnocení" negativně, systém ho vyzve k úpravě parametrů exocadu. Možnost upravit parametry bude mít lékař vždy, nejenom po trojnásobném negativním hodnocení. S touto funkcí je však potřeba pracovat opatrně. Je na každé zubní laboratoři, jak bude svoje lékaře o této možnosti informovat a jak bude s touto funkcí pracovat.
Přehled zakázek
V seznamu zakázek najdete jméno pacienta, termín, stav zakázky, jména obou techniků a jejich telefonní čísla, informaci o nepřečteném komentáři a výzvu k hodnocení. Při zobrazení seznamu na mobilu lékaři techniky rovnou můžou vytočit📲 - myšleno jejich telefonní čísla 😁😁😀
Mobilní zobrazení
Velký důraz jsme kladli na mobilní zobrazení - jeho přehlednost a jednoduchost. Všem doporučujeme aplikaci nastavit na plochu svého mobilu. POZOR - není to klasická aplikace, kterou najdete na App Store nebo na Google. Musíte si otevřít přihlašovací stránku aplikace a podle varianty vašeho telefonu najít funkci "Uložit na plochu". Aplikace MyDentLab se na mobilu chová jako klasická mobilní aplikace.
Lékař si nově může sám zvolit, jak chce být informován o novém komentáři v detailu zakázky. Kromě stávajících notifikací v aplikaci bude mít možnost zvolit také SMS nebo email, nebo obojí.
Pokud laboratoř povolí SMS notifikace:
✅ Notifikace v aplikaci (číslo na zvonečku) zůstanou zachovány vždy.
Navíc je v seznamu zakázek graficky výrazně označen nový komentář, aby technici ani lékaři žádný komentář nepřehlédli.
Odstranili jsme hlavní nevýhodu MyDentLab verze 3.0, kdy bylo nutné každou položku otevírat, editovat a ukládat samostaně. Díky mnoha vylepšením je práce s ceníkem v MyDentLab rychlá, intuitivní a přehledná.
Při návrhu tří základních klíčových obrazovek - Zadání, Detail a Seznam zakázek - jsme věnovali pozornost každému detailu. Cílem bylo vytvořit rozhraní, které je jednoduché, přehledné a intuitivní.
Rozhraní detailu zakázky navazuje na předchozí verzi, takže přechod na novou verzi je pro uživatele intuitivní. Celé ovládání jsme ještě více zjednodušili a zpřehlednili, aby každodenní práce v aplikaci pro lékaře i technika byla co nejefektivnější.
Hlavní nové funkce
Nové nařízení (EU) 2017/745 neboli MDR (Medical Devices Regulation) je evropské nařízení o zdravotnických prostředcích, které definuje předpisy a závazné dohody, jež musí všichni výrobci a distributoři dodržovat, aby mohli uvést zdravotnický prostředek (ZP) na evropský trh.
Co MDR znamená pro zubní laboratoře?
Zubní technici musejí po dokončení každé jednotlivé korunky sepsat názvy všech cca 15 - 25 materiálů použitých k výrobě, jejich výrobce a šarže.
MDR bylo pro nás impulsem k vytvoření skladu, který nám výrazně zjednodušil práci s evidencí a objednáváním materiálů. Následně jsme propojili sklad s ceníkem a tuto povinnost jsme zcela zautomatizovali ✅
Nastavení zabere určitý čas,⏳ výsledkem je však plná automatizace a ušetření času při objednávání materiálu. Zde je stručný návod:
1. Sklad 🧰
2. Práce se skladem 👏
3. Propojení skladu a položek v ceníku 💻
4. Objednávání materiálu u dodavatelů
Tipy: ☝🏼
Pokud si nebudete vědět rady, nebo potřebujete něco doplnit volejte podporu 777 553 226