Odložené texty

Asistent zubního technika - modelář


Do naší zubní laboratoře hledáme posilu na výrobu sádrových modelů. Není nutné být zubním technikem. 

Stačí být manuálně zručný, kreativní a otevřený novým zkušenostem.

 


Skladový systém

 

V aplikaci vytváříme přehledný skladový systém. Vše, co do laboratoře nakupujeme, bude uvedeno v aplikaci. Včetně kancelářských a toaletních potřeb. Vše co budeme nakupovat, projde schválením, vložíme do aplikace skladovou kartu a kdokoli si vloženou položku bude moci objednat. Systém bude jednoduchý a přehledný. Vše bude evidované a kdykoli dohledatelné.

 

Skladová karta:

  • ID . systém automaticky nastaví další číslo při založení další karty - příklad 00001, 00002, …atd…
  • kategorie (číselník z tabulky skladových kategorií - první dvě čísla budou automatická čísla kategorie a další 3 čísla bude produkt.
  • název
  • popis (tagy)
  • výrobce
  • fotografie
  • cena 
  • šarže
  • dodavatel 
  • stav skladu
  • umístění ve skladu 
  • nastavení minimálního počtu (pod tímto počtem se skladová karta obarví do červena)
  • Nastavení kolik kusů se bude automaticky objednávat, pokud počet klesne pod nastavený minimální počet

 

Jak se s ním bude reálně pracovat:

Technik:

  1. Technik začne psát do políčka položku/materiál/ kterou potřebuje doplnit. Fulltextové vyhledávání mu začne filtrovat položky skladu. On uvidí pouze ID, název, popis, dodavatele a fotku/pokud tam bude vložená/ dostupných položek.
  2. U požadovaných skladových karet klikne na tlačítko “objednat” a zvolí počet kusů.
  3. Skladník mu jednou týdně donese na stůl požadované produkty.

 

Skladník

  1. Skladník si vyjede na plochu tabulku se seznamem objednaných produktů. Bude přesně vidět kdo si co objednal a počet kusů.
  2. Skladník bude mít u každé položky zaškrtávátko, tím potvrdí, že si nachystal položku. Může upravit počet.
  3. Po nachystání všech položek jedním klikem potvrdí celou objednávku. Nezaškrknuté položky zůstanou v objednávce. Zaškrknuté se odepíší ze skladu a připíší se technikům, kteří si je objednali.
  4. Skladník všechny produkty donese na stůl těm technikům, kteří si je objednali.

 

Naskladnění

Skladník přijme zboží a ručně nebo skenerem přepíše stav skladu, přidá údaje o nové šarži /tam kde to bude nutné/, zkontroluje cenu /pokud bude jiná, tak jí upraví/ a poté přesune zboží do regálu.

 

Objednávka položek u dodavatelů:

Skladník jednou týdně klikne na tlačítko objednat /Později se jednou měsíčně vše objedná automaticky/.Po kliknutí na toto políčko se vygeneruje u každého dodavatele, který měl nějakou položku pod minimálním množstvím, excelová tabulka s relevantními údaji pro objednání. Tato tabulka se pošle automaticky na email dodavatele a email skladníka. /nebo se uloží do systému/.



Kompletní stránku technika v aplikaci popisuji zde.

 



Musíme udělat zcela jinak:

 

 

Vytvoříme automatické nastavení automatického přiřazování. V nastavení technika bude výběr týmů, do kterých technik patří. Podle tohoto výběru tedy budou všichni technici automaticky přiděleni do automatického přiřazování.

V základním automatickém nastavení technika povolíme všechny produkty podle kategorií do kterých je technik zařazený. 

Ideální by bylo, kdyby šlo následné detailní nastavení automatického přiřazování všech techniků dělat na jednom místě. Nastavení nového technika bysme tedy upravovali tak, že jeho automatické nastavení bysme jenom editovali.

U každého technika , nebo celkově pokud to půjde, by mělo jít exportovat jeho konkrétní nastavení pro jednoduchou kontrolu a případně i import, který bude sloužit jako nastavení technika. 

Nemusíme tedy dělat obojí pro nastavení pokud to ulehčí programování - raději bych dělal jenom excelový export a import nastavení technika. Tento princip bych použil všude kde to jde.


Přidat zakázku

 

  • Nadpis by měl být: "Nová zakázka pro - "název laboratoře". Lékař nově bude moci mít ve svém účtu více laboratoří, mezi kterými si bude přepínat. Tento text tedy zaručí aby nedocházelo k zadání zakázky do jiné laboratoře než chtěl.
  • Není nutné abysme číslovali jednotlivé kroky a dávali jim názvy jako nyní - je to zbytečná informace.
  • Není nutné aby lékař viděl sám sebe při zadávání zakázky - vidí se vlevo nahoře.
  • Místo výběru mezi digitální a fyzickou zakázkou bude jenom zatržítko nebo tlačítko "Fyzická zakázka". Bez kliknutí na toto tlačítko to vždy bude digitální zakázka. Můžeme u lékařů, kteří nikdy fyzikou zakázku mít nebudou, aby se jim toto tlačítkou vůbec neukazovalo. Potřebuji vytáhnout z aktuální aplikace kolik takových lékařů existuje.

 

Konkrétní kroky nového zadání zakázky:

  1. Pacient a méně výrazně nepovinné pole Související zakázka.
  2. Vyberte položku - stejně jako nyní.
  3. Zatržítko nebo tlačítko "Fyzická zakázka" - Nahrazuje výběr Fyzická/Digitální zakázka. Nepovinné pole, které může být dostupné jenom u nastavených lékařů. Pokud bude mít lékař v nastavení navíc ještě i propojenou aplikaci Zaslat - otevře se tím tlačítkem i výběr termínů pro příjezd kurýra GLS. 
  4. Termín a méně výrazně tlačítko na otevření nastavení zkoušek, včetně možností více termínů zkoušek.
  5. Výběr pozice zubů a barva. Barva bude povinná u konkrétních položek podle nastavení v ceníku. Tam kde barva není potřeba, tak se vůbec nemusí ukazovat při zadání zakázky. 
  6. Komentář a přidat soubory.
  7. Uložit zakázku.

V nejjednodušším případě tedy bude možné zadat zakázku pouze ve 4 krocích:   1 - 2 - 4 - 7


Detail zakázky -upraveno 23.6.


Jména Pacienta a Lékaře - Jméno lékaře je stejně důležité jako jméno pacienta. Zvýraznil bych ho. Telefon z pohledu technika musí zůstat. I technik uvidí telefon druhého technika. lékař svůj telefon nevidí.

Tlačítko Koš - má ho jenom admin.

Tlačítko Editovat - Naši lidi měli nápad ho zrušit a všechny možnosti editace dát přímo na plochu. Ale nyní potřebujeme mít možnost editovat vše, myslím že by to jenom komplikovalo stránku Detail zakázky a že zachování tlačítka editovat je jednodušší řešení. Jim jde o to že tím ztrácí čas. Nová technologie snad zrychlí tuto editaci tlačítkem editovat natolik, že to nebude zdržovat....

Tlačítko Reklamovat - bude viditelné jenom u zakázek, které jsou dokončené více než 30 dní. 

Nově tam musí být tlačítko Doupravit - umožní lékaři přesunost zakázku do stavu "Vyzvednutí v ordinacI". Toto tlačítko se objeví až v okamžiku přesunutí zakázky do stavu Dokončeno.

Tlačítko Tisknout - Za mě dokonalé.

Linka Aktuální stavy - jsou podle mě perfektní. Můžeme ale některé stavy skrývat. Například u digitálních zakázek nemusíme ukazovat stav vyzvednutí v ordinaci a naopak. Když však bude zakázka ve stavu Zkouška v ordinaci, tak se stav Vyzvednutí v cloudu musí změnít na stav vyzvednutí v ordinaci. Stav "Storno" bych také neukazoval pro lékaře na lince kde jsou všechny stavy. Nechal bych ho pouze ve filltru. 

Box Stav zakázky - Zrušíme "Typ zakázky", "Jedná se o reklamaci" a "Reklamce na tuto zakázku" 

Box Důležité údaje - Zrušil bych "Typ termínu"

Box Statistika lékaře

  • budeme ukazovat pouze u těch lékařů, kteří hodnotí více než 15% zakázek - u ostatních zde bude text "Méně než 15% hodnocených zakázek" - nebo něco kratšího...a bude zde nějaký smutný nebo divící se smajlík ve tvaru zubu například.

U lékařů, kteří hodnotí nad 15% budou 2 varianty zobrazení:

  1.  První varianta - pokud nebude žádný parametr horší než 5% - tak zde bude jednoduchý text ve smyslu "Téměř vždy je výsledek dokonalý".
  2. Pokud bude některý parametr horší než 5% tak ho zobrazíme. Zobrazíme vždy jenom ty parametry, které mají horší parametr než 5% z hodnocených zakázek.  Bude to vypadat takto:
    5,3% hodnocených zakázek je vysokých do skusu
    Hodnoceno 15 z 55 zakázek

Box Položky - Dokonalý

Ústní dutina - Klidně celé nechat tak jak je

Komentáře - Téměř dokonalé. Pokud by šlo odstranit jeden klik při vkládání souborů tak by to bylo super. Především na mobilu to pomůže.

Dotazník - Je téměř dokonalý tak jak je včetně otázek a textů. Určitě bych dával do všech nově vytvářených účtů tyto otázky přednastavené. Kdokoli si je může editovat. 

Soukromé komentáře - Nechat tak jak je

Požadavky lékaře - Nechat tak jak je.

Aktivita - tady musí být

Materiály - musí být, ale můžou být pod tlačítkem k otevření, nemusíme je načítat na stránku.

Subdodavatelé - musí být, ale může být pod tlačítkem k otevření, nemusíme je načítat na stránku.

Log automatického přidělování zakázek - musí být, ale může být pod tlačítkem k otevření, nemusíme je načítat na stránku.

 

Box Ohodnoťte zakázku v dokončených zakázkách - textově dokonalé tak jak je. Pouze do Tvar bych přidal hodnocení "Nepřesný".


Seznam zakázek

 

Z pohledu laboratoře

  • Zvýraznit expresní zakázky - například barevným zvýrazněním nebo jinak. Pokud se expresní zakázka nepřiřadí technikovi, vždy se musí ukázat všem technikům jako expresní  -  /nebo jiné řešení/. 
  • Zpřehlednit sloupec "Položky". Například krátkým názvem a počtem položek. Ty čísla většině lidí nic neříkají. Nastavit a omezit na počet znaků. Především s ohledem na mobil.
  • Přidat CAD technika do přehledu. Ve sloupci "Technik" by mohli být dva řádky. Technik i CAD technik. Toto je myslím přehlednější řešení než přidat slopec pro CAD technika. 
  • Každý technik by měl automaticky ve výchozím stavu vždy vidět pouze svoje zakázky. Ty budou vždy automaticky poskládané podle termínu. Nejkratší termíny budou vždy nahoře. Kliknutím na "něco" se zakázky poskládají podle přidání. Nové nahoře.
  • V seznamu probíhajících zakázek nemusí být napravo na řádku zub - znázornění hodnocení.
  • Pro lepší přehlednost - odstranit z lékařů i techniků jména a tituly. Naopak tam přidat políčko na rozlišovací znaky k lékařům. Aktuálně je dáváme do jména.
  • Filtrovací políčko bude hledat i podle kódu nebo celého názvu položek, které v seznamu na této stránce nebudou.

Z pohledu lékaře

  • Tlačítko "přidat zakázku" bych mírně zvětšil
  • Odstranit sloupec Lékař. Naopak přidat CAD technika
  • Odstranit CAM zvýraznění
  • Odstranit zub znázorňující hodnocení z probíhajících zakázek.
  • Filtrovací políčko bude hledat i podle kódu nebo celého názvu položek, které na stránce vidět nebudou.