Komunikace

10 výhod komunikace v aplikaci

  • Písemný pokyn je vždy přesnější.
  • Komunikujete přímo s konkrétním technikem.
  • Vidíte foto nebo printscreen nejasností.
  • Můžete zareagovat v pauze mezi pacienty.
  • Zadání zakázky v aplikaci je rychlejší a jednodušší.
  • Můžete reagovat kdykoli a kdekoli i na svém mobilu.
  • Nemusíte telefonovat do laboratoře, že máte zakázku.
  • Aplikace automaticky nabízí nejkratší možné termíny.
  • Můžete si přivolat kurýra GLS jedním klikem myši navíc.
  • Vidíte ihned konečnou cenu se všemi příplatky a slevami.
sef-jslab-zubni-laborator

Zadání zakázky

 

  • Výběr "Intraorální sken" nebo "Klasické otisky"    
    -    má vliv na termín a cenu zakázky.  Je to informace pro CAD techniky, že si můžou stáhnout digitální otisky, nebo pro kurýry, že mají otisky vyzvednout v ordinaci. Nemusíte proto telefonovat do laboratoře, že máte práci.
     
  • Výběr produktu    
    -   do řádku začněte psát kód nebo název produktu či materiálu. Produkty se vám začnou ihned filtrovat.
     
  • Výběr termínu 
    -   aplikace automaticky nabídne nejrychlejší možný termín vybraného produktu. Termín můžete měnit a sledovat jak se objevují nebo mizí expresní příplatky. Pokud máte zadáno více produktů, termín se vždy řídí podle produktu, který má nejdelší možný termín. Pokud chcete zhotovit anatomickou korunku do druhého dne, nesmíte spolu s korunkou zadat produkt, který tak rychle zhotovit neumíme. Musíte ho zadat jako další zakázku.
     
  • Výběr barvy
    -   pokud chcete vybrat více barev, tak vyberte "viz poznámka"   a barvu napište do poznámky.
     
  • Vkládání fotek nebo souborů
    -   můžete vložit více fotek najednou. 

Velmi důležité - Termín

 

Do políčka termín zadávejte vždy den, kdy musíme nejpozději odeslat zakázku z laboratoře.

Termín tedy neznamená den, kdy máte pacienta objednaného.

V Brně rozvážíme osobně, do většiny mimobrněnských ordinací posíláme zakázky Transmedem.
Trasmed do většiny ordinací zajíždí ihned další den ráno po odeslání z laboratoře. 

Jsou i ordinace, kam Transmed přijíždí až okolo poledne, nebo někde na Slovensku až za dva dny.
Vyzkoušejte, jak to funguje u vás a podle toho pacienty objednávajte.

 


Komentáře

 

V detailu zakázky může zubní lékař přímo komunikovat s hlavním zubním technikem zakázky i s CAD technikem. Slovně nebo i pomocí fotografií. Může nahrát více fotografií najednou. O novém komentáři vás informuje notifikace.

TIP: Uložte si aplikaci MyDentLab na plochu vašeho mobilního telefonu, pomocí QR kódu na dodacím listu otevřte kartu pacienta, v komentáři vyberte "Přidat fotky", na mobilu vyberte "Pořídit snímek", vyfot'te pacienta a uložte fotku přímo do karty pacienta.


Vyzvednutí klasických otisků v ordinaci

 

Každý lékař má nastavený individuální způsob vyzvednutí klasických otisků v ordinaci podle vlastního výběru.

  • Kurýr JS Lab
    -   platí pouze pro brněnské ordinace
  • Kurýr GLS 
    -   přímo v ordinaci vyzvedne balíček s otisky kurýr GLS.
    TIP: zjistěte si u kurýra standardní čas jeho příchodu do ordinace. Poté plánujte otiskování tak, abyste mohli zadávat zakázky den před otiskováním a kurýr vyzvedával otisky stejný den po jejich sejmutí. 
  • Zásilkovna
    -   nejlevnější způsob dopravy. Dosud byla zdarma, od 1.3.2021 je cena 60 korun. Musíte však balíček donést do kteréhokoliv místa Zásilkovny. Nemusíte tisknout štítek, pouze nahlásíte kód 93562351 a řeknete adresáta JS Dent.
  • Česká pošta
    -   Musíte balíček donést na pobočku České pošty. Musíte si sami vytisknout štítek.

Pokud preferujete některý z uvedených způsobů dopravy a ve svém účtu ho nemáte, napište na recepce@jslab.cz  Obratem vám ho nastavíme. Můžete mít nastavené všechny varianty dopravy otisků, které jsou u vaší ordinace možné, nebo pouze jeden vámi preferovaný způsob. Pokud máte nastavený jeden způsob dopravy, nemusíte ho vybírat.


Stavy zakázek

 

Každá zakázka může mít 9 různých stavů. Máte přesnou informaci v jakém je stavu.

Ordinace může měnit pouze jeden stav zakázky:
Pokud je zakázka ve stavu "Zkouška v ordinaci" můžete jí přesunout do stavu " K vyzvednutí v ordinaci". Od května si takto budete moci automaticky objednat vyzvednutí ve vaší ordinaci pomocí GLS.

 


Expresní a superexpresní zakázky

 

  • Expresní zakázky

    -   Digitální otisky vytvořené do 12.00 umíme odesílat do ordinace druhý den. Ve většině ordinací v ČR a na Slovensku jsou hotové zakázky v ordinaci do 48 hodin po otiskování.
    -   Digitální otisky vytvořené po 12.00 umíme odesíat do ordinace třetí den. Ve většině ordinací v ČR a na Slovensku jsou hotové zakázky v ordinaci do 72 hodin po otiskování.
    -   Fyzické otisky doručené do 10.00 do laboratoře umíme odeslat do ordinace druhý den po obržení otisků. Ve většině ordinací v ČR a na Slovensku jsou hotové zakázky v ordinaci do 48 hodin po obdržení otisků.
    -   Fyzické otisky doručené po 10.00 do laboratoře umíme odeslat do ordinace třetí den po obržení otisků. Ve většině ordinací v ČR a na Slovensku jsou hotové zakázky v ordinaci do 72 hodin po obdržení otisků. 
    -   Aplikace automaticky u expresních zakázek přičítá příplatek 30% k ceně zakázky.

 

  • Superexpresní zakázky

    -   Pouze anatomické práce z PMMA, kompozitu nebo G-CAM 
    -   Je nutné domluvit s konkrétním zubním technikem předem
    -   Toto zadání v aplikaci není možné, musí ho zadat zubní technik po předchozí domluvě s lékařem pokud je schopný takto rychle práci zhotovit.
    -   Příplatek je 100% k ceně zakázky.

 


Hodnocení

 

Moc prosím všechny lékaře o hodnocení zakázek. Hodnocení vám nebo sestřičce zabere pár sekund, ale v budoucnu může ušetřit minuty až hodiny vašeho času při odevzdávání přesnějších zubních náhrad. Můžete hodnotit všechny dokončené zakázky za poslední dva týdny v menu "Hodnocení", nebo jakoukoli vaši dokončenou zakázku v menu "Zakázky"

Kliknutím na zelený zub přímo vyberete,  že vše bylo OK. 
Klikem na červený zub otevřete předvyplněné hodnocení 5 různých parametrů. Vyberte jeden nebo více parametrů, které nebyly dokonalé, upravíte a uložíte. 

 

KAŽDÝ TECHNIK vidí v detailu pacienta přesnou statistiku vašeho hodnocení, stejně jako jí vidíte i vy. Všichni vidíme kolik zakázek jste hodnotili a jak je tedy vaše hodnocení relevantní. Pokud tedy opravdu zakázky hodnotíte a vyšší procento vašich zakázek je například vysokých do skusu, zubní technik se bude snažit vytvořit více prostoru do skusu. 

Vedoucí laboratoře, úsekový technici i všichni technici si můžou ve svém účtu kontrolovat hodnocení od všech lékařů, nebo si naopak filtrovat pouze hodnocení konkrétního lékaře. Můžeme si i filtrovat hodnocení konkrétních lékařů napříč všemi techniky. 

Funkce hodnocení je velmi užitečná. Je to jeden z nástrojů, který sledujeme a který nám pomáhá neustále zvyšovat kvalitu a přesnost zubních náhrad. Před 4 lety, když jsme tuto funkci zavedli, měli někteří lékaři až 20% zakázek vysokých do skusu. Nyní 20.2.2022, je za posledních 12 měsíců hodnoceno 1 926 zakázek z celkových 13 047 zakázek. A parametr "Výška do skusu - Vysoká" - je stále nejčastější chybou. Její hodnota napříč celou laboratoří je nyní pouze 5,3%. Možná i díky této funkci je tam výrazné zlepšení. Ale pořád je co zlepšovat. 


Aplikace MyDentLab

 

Aplikaci vyvíjím od roku 2017.

Jedním z cílů aplikace je zvyšování kvality zubních náhrad pomocí jednoduché a efektivní komunikace.

Pokud máte nápady jak aplikaci zlepšit, napište mi.

Jiří-Sedláček-jslab